FANDOM

EllisWeaponsRender
Ellis - jeden z grywalnych Ocalonych w Left 4 Dead 2. Jest on najmłodszym członkiem w grupie.

Pracował jako mechanik w mieście Savannach, de facto tym samym, w którym żył inny bohater drugiej części serii Coach. Jego osobowość jest dobrze odbierana z uwagi na pozytywne aspekty charakteru. Nieco naiwny, skłonny do żartów miłośnik piwa, który zawsze jest przyjaźnie nastawiony. W rozdziale Dark Carnival wyraża on zadowolenie z możliwości eksterminacji zombie oraz zwiedzenia areny koncertowej jednego z jego ulubionych zespołów. Jego otwartość oraz optymizm (czasem nawet przesadny, wręcz nierealistyczny) ukazują najlepsze cechy jego charakteru.

Często nawiązuje on do wydarzeń i rzeczy kompletnie nie mających związku z obecną sytuacją jak na przykład opowieść o jego przyjacielu Keith'cie lub wyobrażenia o małżeństwie z Zoey i zabraniu jej w podróż po kraju. Postać Ellisa została odwzorowana z wizerunku Jesy'ego McKinney, głosu użyczył mu Eric Ladin.

Przesadny optymizm Eliisa prowadzi do zróżnicowania relacji pomiędzy nim a innymi członkami grupy. Ludzie, z którymi podróżuje nie mogą rozgryźć czy nie dostrzega on powagi sytuacji i zagrożenia, z którym mają do czynienia czy może jedynie chowa swoje emocje pod swego rodzaju maską luzaka i żartownisia. Bez względu na to jaka jest prawda Ellis jest postrzegany jako osoba, która odbiera apokalipsę jako swego rodzaju przygodę. Łatwo też jest zaskarbić sobie jego sympatię i zaufanie, często podczas leczenia swoich towarzyszy mówi on Od tego są przyjaciele, natomiast podczas kiedy jeden z ocalałych zostaje obezwładniony krzyczy Nie zostawię cię!. Reakcje Ellisa na śmierć któregokolwiek z członków grupy wyrażają smutek i rozgoryczenie więc można przyjąć, że jest on swego rodzaju młodszym bratem dla innych.

Relacje z innymi Ocalonymi Edytuj

Obaj pochodzą z Georgii, dobrze się dogadują i znają warunki geograficzne terenów po których podróżują, a także lokalną kulturę i sztukę co sprowadza się do tego, ze zarówno Coach jak i Ellis lubią Jimmy Gibbs Junior'a, grupę muzyczną Midnight Riders oraz park rozrywki Whispering Oaks Amusement Park. Z uwagi na wiek i profesję Coacha często traktuje on Ellisa jako amatora i dzieciaka, lekko stąpającego po ziemi. Coach wydaje się interesować losem i poczynaniami młodszego kolegi. W dodatku The Passing żartuje on, że Ellis mógłby zostać z tyłu i zrobić miejsce w ekipie Francisowi, Zoey oraz Louisowi.

Generalnie Nick nie podchodzi zbyt poważnie do najmłodszego członka ekipy, często ironizując i robiąc sobie z niego żarty, na przykład z jego imienia (kiedy podejdziemy do Ellisa grając Nickiem i klikniemy Patrz). Mimo to Nick nie wykazuje się agresją lub obraźliwymi określeniami w stosunku do Ellisa. Prawdopodobnie z uwagi na swój charakter Ellis jest traktowany przez Nicka (który widzi siebie jako samca-alfa) drugorzędnie. Ellis nigdy nie reaguje wrogo na słowne gierki Nicka, wręcz czasem nawet go chwali jak w przypadku zastrzelenia przez Nicka pilota śmigłowca, który się zamienił w zombie podczas lotu. Lecz prawdopodobnie wynika to jedynie z osobowości Ellisa gdyż zachowuje się on przyjaźnie wobec wszystkich ocalałych.

Po spotkaniu z Zoey, Ellis informuje Nicka, że będzie musiał pożyczyć jego garnitur, ponieważ zamierza ją poślubić i zabrać w podróż poślubną.

Mogło by się wydawać, że Nick luźno podchodzi do relacji z Ellisem, czasami przeprasza on za swoje złośliwości względem młodszego kolegi. Ellis jest smutny jeśli Nick zginie w akcji.

W grze pojawia się parę momentów, w których jednak Ellis nazywa jednego ze specjalnych zarażonych The Spitter mamą Nicka, co można uznać za zwyczajną złośliwość. Ogólnie Ellis widzi Nicka jako dobrego kompana.

Rochelle jest najmilsza wobec Ellisa spośród wszystkich ocalałych okazjonalnie nazywając go skarbie za każdym razem gdy ten zaczyna opowiadać jedną ze swoich historii. Bohaterka jest świadoma powagi sytuacji w jakiej znalazła się grupa i często oponuje wypowiedziom Nicka. Nigdy nie obraża Ellisa i ma do niego dużą cierpliwość. Wpływ na to może mieć fakt, że jest ona starsza o kilka lat oraz jest lepiej wykształcona, miała do czynienia z ludźmi z różnych grup społecznych w jej dziennikarskiej karierze i jest znacznie bardziej doświadczoną życiowo osobą. Ellis jest jedyną osobą z grupy, która może rozbawić Rochelle.

Patrząc na relacje obu osób można przyjąć, że Rochelle traktuje Ellisa jak młodszego brata, on zaś traktuje ją jak starszą siostrę. Kiedy Nick żartuje z zainteresowania Ellisa co do Zoey, Rochelle wstawia się za nim mówiąc musisz być sobą skarbie. Ellis ufa Rochelle i nawet pyta się jej czy ma jakieś szanse stworzyć szczęśliwy związek z Zoey. Ellis ma najlepsze relacje z Rochelle spośród wszystkich ocalałych.

Ellis wydaje się lubić Francisa. Obaj rozmawiają o samochodach oraz motocyklach podczas spotkania obu grup ocalałych przy moście. Obaj również zgadzają się co do tego, że skoro istnieją zombie, muszą też istnieć wampiry, mumie, kosmici i wilkołaki. Jedyna niezgodność pomiędzy nimi, to zdanie na temat Jimmy'ego Gibbsa Jr'a gdyż Francis uważa, że jest on człowiekiem lub psem sprzedającym tacos.

Kiedy Nick i Coach sugerują, że Francis ukradnie auto Jimmy'ego Gibbs'a Jr'a, Ellis ironizuje, że nowym celem jego grupy nie jest Nowy Orlean, a zabicie Francisa.

Bohaterka pierwszej części serii ewidentnie wpadła w oko Ellisowi. Deklaruje on jej swoją sympatię już przy pierwszym spotkaniu. Ellis przyznaje, że denerwuje się myśląc o Zoey i mógłby nawet ją poślubić. Na początku The Passing Ellis chciał porozmawiać z Zoey, ale ostatecznie poprosił swoich towarzyszy, aby z nią porozmawiali gdyż on zbyt bardzo się denerwował (wstydził). Podczas odjazdu Ellis wykazuje smutek, że opuszcza Zoey i życzy jej powodzenia. Początkowo Zoey jest całkowicie neutralna wobec Ellisa lecz na końcu kampanii, przed odjazdem ocalonych mówi ona, iż ma nadzieję, że jeszcze się spotkają.

Louis i Ellis dobrze się dogadują ze względu na podobne podejście oraz osobowość. Obaj życzą sobie powodzenia i podzielają wzajemne pozytywne nastawienie. Louis uważa, że Ellis na pewno dotrze do Nowego Orleanu, obaj wydają się być fanami gier komputerowych gdyż wspominają podczas konwersacji o grach, Louis mówi, że preferuje Half-Life i Counter-Strike natomiast Ellis mówi o Team Fortress 2 w ostatniej linii dialogowej.

żródło http://left4dead.wikia.com