FANDOM

Karabin myśliwski jest najcelniejszą bronią w serii Left 4 Dead. Jest to półautomatyczny karabin poziomu 2. Jest to bardzo dokładna broń, pozwalająca na eliminację przeciwników oddalonych nawet na bardzo dużą odległość. Jest on oparty na karabinie Ruger Mini-14.

Magazynek mieści 15 pocisków, w zapasie można nieść 150 naboi. Karabin myśliwski posiada dużą siła przebicia, dzięki której możemy eliminować zarażonych przez cienkie materiały, takie jak np. drzwi. Jest on także idealny na ataki hordy, gdyż dobrze wystrzelony jeden pocisk jest w stanie przebić się przez ciała kilku zarażonych. Karabin posiada dosyć dobrą szybkostrzelność, jednak przeładowanie nie należy do najszybszych, dlatego należy zawsze upewnić się, że nic cię nie zaatakuje podczas wymiany magazynka.

  • Na średnich i dużych dystansach karabin myśliwski jest idealny na otwarte przestrzenie. Można przykładowo stanąć na ulicy i zacząć ją stopniowo oczyszczać z Zarażonych i ułatwić sobie i kompanom dalszą drogę. Przy bliskich kontaktach przydaje się wysoka moc Mini-14 oraz niemal nieskończona penetracja pocisku przez ciała Zarażonych.